פרקליטים, שופטים ועו"ד פרטיים; המועמדים לתפקיד פרקליט המדינה

ישראל רובין No Comments on פרקליטים, שופטים ועו"ד פרטיים; המועמדים לתפקיד פרקליט המדינה

אמש הסתיים המועד האחרון להגשת מועמדות לתפקיד פרקליט המדינה, שאינו מאויש בתקן קבוע מזה כאחת עשר חודשים | מספר עורכי דין בכירים, ביניהם פרקליטים, שופטים דין ועורכי דין פרטיים הגישו את מועמדותם לתפקיד

משרד המשפטים צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אמש (ראשון) בחצות הסתיים המועד האחרון שקבעה נציבות שירות המדינה להגשת מועמדות לתפקיד פרקליט המדינה הבא. בשעה זו, משרד המשפטים טרם פרסם את רשימת עורכי הדין שהגישו את מועמדותם לתפקיד.

על פי פרסומים שונים, חלק מן המועמדים, הם המשנה לפרקליט המדינה עו"ד מומי למברגר ועו"ד עמית איסמן מהפרקליטות, שני שופטי בית המשפט המחוזי בתל אביב, השופט ירון לוי והשופטת ד"ר מיכל אגמון גונן וסגן ראש המחלקה לחקירות שוטרים משה סעדה. מועמדים נוספים שנרשמו: עורכת הדין טלי גוטליב, עו"ד אייל בסרגליק ועו"ד עפר ברטל. 

המשנה לפרקליט המדינה עורכת הדין ליאת בן ארי, שידועה כמי שמובילה את צוות התביעה במשפט ראש הממשלה נתניהו – לא הגישה בסוף את מועמדותה.

מי שמסתמנים כמועמדים המובילים הם עו"ד מומי למברגר ועו"ד אמית איסמן מהפרקליטות ושני שופטי המחוזי, כאשר המועמד הבולט ביותר הוא המשנה לפרקליט המדינה עו"ד  למברגר, שאת מינויו לתפקיד מנסה לקדם היועץ המשפטי לממשלה, העומד בראש ועדת האיתור, עוד מאז סיום תפקידו של פרקליט המדינה הקודם שי ניצן, וההערכה היא כי מנדלבליט עדיין מעוניין לקדם את מינויו.

יצויין, כי אין לדעת האם הוועדה אכן תמלא את תפקידה ויתמנה מי מהמועמדים, מאחר וחילוקי הדעות בין הליכוד לכחול לבן על רקע זהות המועמדים צפויים להיות גדולים. כמו גם, עקב בחירות שמחכות מעבר לפינה ועלולות להגיע בכל רגע.



0 תגובות